elledanielle

Ovissheten är den värsta

Publicerad 2009-02-20 17:11:27 i Allmänt,


Det är otroligt vad ens humör och självkänsla kan spöka med en ibland! Jag trivs verkligen med mitt liv och jag känner mig på topp, men ändå är det nåt som svajar inom mig..!
Det är inte så att jag behöver få bekräftelse för det jag gör, nej absolut inte! Jag behövde det förut, men nu har jag lärt mig att jag duger precis som jag är! Det har bara känts som om nåt saknas på sista tiden. Det värsta är att jag inte kan sätta fingret på vad det är: jag kan inte svara på om det är inom eller omkring mig.
Ovissheten om att inte veta om man kan, och vad man i så fall kan göra åt det är det absolut jobbigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela