elledanielle

Tankekrig

Publicerad 2009-02-22 23:35:50 i Allmänt,


Varför är helgen alltid över fortare än kvickt? Det känns som om det har hänt mycket saker på väldigt kort tid, fast om jag tänker efter så har det egentligen inte hänt mycket alls. 
Jo, det har visst hänt mycket saker! Medan min ena kompis, min underbara halva, födde barn i Sverige igår så blev en annan kompis rånad här i Barcelona! Det har hänt både positiva och negativa saker med folk runt omkring mig. Men det har inte hänt nåt speciellt hos mig. Missförstå mig rätt: jag är överlycklig över min vän som har blivit mamma, medan jag känner ett hat mot de som rånade min andra vän. Det här är självklart saker som berör mig både positivt och negativt. Men det enda som har hänt med mig under helgen, är att jag har haft ett fruktansvärt tankekrig inom mig som vägrar sluta fred. Det var länge sen så mycket tankar ville ha svar på tal på samma gång. Jag undrar om det är en normal process som alla genomgår förr eller senare nån gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela