elledanielle

"You're a machine"!

Publicerad 2009-02-26 21:50:08 i Allmänt,


Det är ju trots allt bara karneval en gång om året vilket har inneburit att det inte har blivit många timmars sömn för min del den här veckan! Jag sov på tåget tillbaka från Sitges (ort utanför Bcn där karnevalen var) till Barcelona, i ca 45 min. Kom hem, tog en vaaarm dusch för att jag var stelfrusen och hade sand över hela mig... Kokade ett ägg och gick till universitetet. OCH kom i tid till kl 09.00! STOLT! (Vi började dock 09.15, vilket jag insåg när jag var i framme.. attans!)
Jag var inte vid det piggaste laget om man säger så, men vill man ha kul, får man lida pin... Det roligaste var att flera stycken på universitetet kom fram till mig och tyckte jag var så fin, och att jag var fint sminkad. Sminket framhävde verkligen mina ögon sa de, och påpekade också hur fint mitt hår var! Haha.. det var ju verkligen extra kul att höra när man själv känner sig som ett lik och skulle göra allt för att bli buren till sängen!
En kompis som jag var på karnevalen med, åkte hem och sov hela dagen ist för att orka till uni. och sa idag "you're a machine"! Mmm, kanske jag är... jag menar, sova kan man ju göra i graven! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela