elledanielle

Lagom = bäst?

Publicerad 2009-03-04 19:14:06 i Allmänt,


Ibland är jag bara så förbannat konflikt rädd! Jag misstänker att jag har varit inblandad i för många konflikter redan i mitt liv, vilket har lett till att jag är så rädd för dem nu... Förr fick jag ofta höra att jag var personen som alltid sa vad andra tänkte. Visst, det kan väl vara bra IBLAND, beroende på vad det hela handlar om men ibland måste man bara kunna knipa, oavsett hur mycket man vill slänga ur sig en kommentar. Idag tänker jag nog två gånger innan jag säger nåt... Det kanske är att tänka en gång för mycket istället? Lagom är väl som vanligt bäst i slutändan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela