elledanielle

Mångsysslare

Publicerad 2009-03-05 00:22:02 i Allmänt,


Den som påstar att vi inte kan göra flera saker samtidigt har fel, eller saknar i vilket fall den förmågan! Stackas den... Men jag tror iaf på att allt går om man bara har viljan, och det är vad jag kan säga om mig själv ikväll! Har inte fått så mycket gjort samtidigt på länge! Inte för att jag kan skryta med att jag har fått de viktigaste sakerna gjorda, men det är inte det viktigaste för mig just nu. Det viktiga är att jag har fått många saker gjorda, vilket är kors i taket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela