elledanielle

Sockerkick?

Publicerad 2009-03-25 20:58:47 i Allmänt,


Nu har jag helt plötsligt såå mycket energi! Det kom från ingenstans, härligt! Inte för att min motivation är helt tillbaka men energin flödar. Jag har försökt skaka mina höfter som Shakira idag... men det gick sådär: Lina skrattade och sen dunkade hon mitt huvud i bordet! Så mycket skämdes hon för mig, tack för det! Mina vänner är alltid lika underbara! Nä men, skämt å sido så har jag nog fått en överdos av socker! Har druckit 300g oboy pullver tillsammans med 2 liter mjölk på 2 dagar... Vet inte om det ska anses som bra eller dåligt?! Saknar man energi så är det iaf ett utmärkt tips!

Kommentarer

Postat av: Lina Maria

Publicerad 2009-03-25 21:17:58

hahahha jag "dunkade ditt huvud i bordet" eftersom du forsokte hugga ihjal mig med dina pennor, jag kan ju fa blackforgiftning !! :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-25 21:39:05

Haha... yeah right! erkänn att du tyckte att jag skämde ut dig när jag skakade på mina höfter?! Å vadå bläckförgiftning? Jag såg ju minst lika målad ut som du missy! ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-25 21:40:50

Lina, du fatta att det va jag va, glömde så smidigt att skriva mitt namn där uppe! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela