elledanielle

Leva 110%

Publicerad 2009-03-01 23:51:21 i Allmänt,


Det har inte blivit mycket skrivande de sista dagarna eftersom det har varit fullt upp med allt... skolan i första hand men sen har det varit födelsedags firande av en av mina bästa killkompisar, och massa annat. Saker tar liksom aldrig slut, alltid är det nåt som händer. Det känns som man har hundra saker på gång, vilket jag för det mesta tycker är jättekul! Men även en "machine" som jag behöver repa sig ibland! Jag klagar absolut inte, för jag är en rastlös person så jag har hellre för mycket än för lite att göra. Varför jag orkar hålla igång som jag gör, är för att jag har de mest omtänksamma, roliga och underbara personerna vid min sida! Det gör verkligen så att jag lever 110% och känner mig på topp även då saker kan kännas tungt! Min underbara vän "Shaker", är en av de bästa personerna på denna planet! Hon är världens omtänksammaste människa! Hon muntrar alltid upp mig, vad det än handlar om och hjälper mig att se saker från den ljusa sidan! Att ha så många positiva människor omkring sig smittar verkligen av sig. Man får liksom alltid den där lilla extra stöten som kan saknas ibland. Kraften så att man orkar se saker med det positiva ögat allt oftare och bara njuta och leva i nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela