elledanielle

12.04.2010

Publicerad 2010-04-12 11:23:10 i Music, Movies and Books,


What a wonderful day! I haven't slept this good in weeks. Today I feel more relaxed than in a looong time! Great! I think it has a bit to do with that I have the best partner in crime who gave me very valuable advice last nite.. Thank u. love u.

I also love hugs! It makes me so happy. Give as many hugs u can to ur friends and family. And never forget to tell them how much they mean to u. Never go to bed after a fight without solving it. One hug can make a huge difference. Trust me.

 

Kommentarer

Postat av: Sissi

Publicerad 2010-04-12 17:43:57

sv; ja, piggelin är så gott! :) sandalerna kommer från net-a-porter.com :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela