elledanielle

(09/)10.05.2010

Publicerad 2010-05-10 02:11:32 i A General Mix,


Wohoooo.... NYC Baby!! No ash clouds stopped us this time! The flight went all good, but we're very tired and a bit jetlagged now. The time would've been 2.10 am (May 10th) in Sweden now, but here it's just 8.10 pm (so still May 9th).. I'm trying to keep myself awake for at least one more hr because I don't wanna wake up like 6 am tomorrow morning.

I'll show u some pics from today. Tomorrow we've decided to spend the whole day for shopping!! (Me likey a loooot ;) I hope u're all good! Speak later. pusspuss







Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-05-10 12:07:34

Hej tjejen! Åh vad avundsjuk jag är på dig som är där. Se till att ha sjukt kul nu! Ses när du kommer tillbaks :D Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela