elledanielle

Småsaker kan ha så stor betydelse

Publicerad 2011-04-13 11:09:00 i A General Mix,


Hej alla underbara!

Tänk att småsaker här i livet kan ha så stor betydelse och göra en så glad!!
I parkeringshuset där jag brukar parkera när jag ska till kontoret så finns det 2 våningar (kanske 3?) men det finns aldrig plats på första våningen eller aldrig nära utgången heller. Men idag fanns det! Jag fick plats på första fåningen typ närmast utgången. Så himla skönt på nåt sätt! Sen när jag skulle gå över vägen (från parkeringshuset till kontoret så går jag alltid över vägen där det inte finns nåt övergångsställe) så stannar en bil mitt i vägen och vinkar att jag ska gå. Schysst! Hur ofta stannar bilar bara så där?! Typ aldrig... Som sagt inga biggies, men blev ändå så himla glad!

Hoppas ni har en bra dag! ♥

Det fanns ett enda moln på himlen - här skymmer den precis solen. Vackert!
(skuggan i vänstra hörnet är mitt finger, om ni skulle undra...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela