elledanielle

25.09.2012

Publicerad 2012-09-25 21:31:00 i Allmänt,


Nu har jag gått på GIH i nästan 4 veckor. Det har varit full fart från början! Vi har haft världens bästa faddrar som har tagit hand om oss - kärlek till er! Vi har redan hunnit med att ha brännbollsturnering (vår klass, T1A kom på en delad 3:e plats), volleybollturnering, "amazing race" (sprang runt på stan, fastbundna i varandra och gjorde en massa uppdrag). Jobbigt och smärtsamt för mitt onda knä men med tanke på att vi vann (40 sekunders marginal) så var det värt all smärta! Och i lördags hade vi den stora insparCen. Vi sprang åter omkring på stan och gjorde en massa uppdrag. På kvällen var det middag och då fick vi även veta att vår klass TAGIT HEM HELA SKITEN!! Fy fan vad vi är bra T1A!!
 
AMAZING RACE: förberedelser...
 
Något slut efter spurt från Stadion till Plattan... fastbundna i varandra
 
Vinnarbilden när vi förstått att vi vunnit amazing race
 
 
INSPARCEN: T1A Hälsoresan 2012
 
Listan på saker vi skulle göra
 
Samlade in 93 mobilnr på min kropp under 2 h... det ni!
 
Vinnarklassen med en del av juryn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela