elledanielle

26.09.2012

Publicerad 2012-09-26 08:53:00 i Allmänt,


Godmorgon!
Åh, vilken otroligt vacker utsikt! Stockholm är grått och regnet öser ner... (hoppas ni förstod att jag var ironisk!) Man kan ju inte låta bli att längta till värmen när höstens gråa väder har tagit över vårt land.
Idag har jag sovmorgon och enda "lektionen" vi har idag är idrott i idrottshallen. Tror att vi ska köra bollspel. Jag har alltid varit riktigt urusel på bollspel! Har provat på många sporter men just sporter med bollar... det vill sig bara inte. Just det, får dessutom se hur det går med mitt knä och min tå... Hoppas ni får en härlig dag i detta underbara regn! :D
Jag kan bara inte låta bli att längta tillbaka till Spanien och färskpressad apelsinjuice.... mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elle

Jag skriver om saker som ligger mig varmt om hjärtat! Jag läser första året på tränarprogrammet på GIH så mitt liv kretsar extra mycket kring studier och idrott just nu. Har varit aktiv inom skridskor (konståkning, team åkning och hastighetsåkning) i många år och hjälper nu till som tränare inom hastighetsåkning/skridskoteknik. Har ni frågor om kost, hälsa eller idrott, tveka inte att ställa frågan så ska jag se till att svara på den så gott jag kan!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela